"Vänner"

Jag har rensat i min vänner-lista på facebook. Jag har inte angett något personligt på fb men om jag skulle ange tex vad för musik jag gillar eller vilka böcker jag läser så skulle jag ju ange det som jag gillar nu. Inte för 1, 5, 10 eller 15 år sedan. Så varför ska jag vara "vän" med folk som jag inte ens känt mig säker på att de gillar mig, bara för att jag har råkat gå i samma klass som dem eller på något annat sätt träffat och eventuellt lärt känna dem? Själv hoppas jag att jag är mycket annorlunda nu jämfört med förr i mitt liv, alltså kan jag inte säga att någon som inte känt mig de senaste åren känner mig nu. Dessutom blev jag irriterad över någon med töntiga kommentarer om töntiga melodifestivalen som jag inte bryr mig ett dugg om! Det var så det startade. Nu känns det rent och skönt. Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0