Foggy days

Det är knas med min kamera. Batteriet går inte att ladda längre, eller så laddas det ur jättesnabbt! Så det blir inga bilder just nu. Jag har fått ett brev idag, som gjorde mig glad. Jag skickade svaret med en gång, och fick en romantisk och vacker kvällspromenad i dimman på köpet. Romantik i min ensamhet. Jag kanske blandar ihop Martin Birck och doktor Glas, men nog kände jag mig verkligen som Helga Gregorius när jag i skydd av mörkret gick ut i höstdimman för att posta ett brev till min kära!

Kommentarer
Postat av: Lite mera...

Det var en tant på CSN som var dum mot mig idag, och jag insåg när jag pratade med henne att Chalmers inte har gjort vad de skulle och allt blev blääähää :(

2011-11-14 @ 23:37:22
URL: http://litemera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0