Hela dagen

Känslorna är knappast uppåt och neråt. Det är antingen toppen eller botten. Men mitt i allt kan man se en fin solnedgång!
Imorse började sniff gnälla och dregla med tungan utanför mun och då var det två rådjur som promenerade utanför. När vi till slut gick ut själva träffade vi inga rådjur men en nakenhund som Sniff blev kompis med. Det händer inte ofta. Det brukar bara vara skäll och morr men hussen och jag hade samma syn på saken så de fick bråka lite tills de blev kompisar. Sen blev det solnedgång och nu är det mörkt!
Hälsningar afSnirkelsnorkel hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Lite mera...

Åh jag vill ringa dig men jag orkar inte gå till telefonen. Nej, nej. Så trött är jag.

2012-03-01 @ 20:18:24
URL: http://litemera.blogg.se/
Postat av: Bart

ååh hälsingar till dig och Sniff!

Konbawa Gozaimas!

2012-03-05 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0